Rekrutacja

Rekrutacja

Posiadasz wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość, matematyka czy ekonomia), interesujesz się prawem podatkowym, rachunkowością czy finansami i chcesz zdobyć doświadczenie w renomowanym biurze rachunkowym? Dołącz do naszego zespołu biura rachunkowego i pracuj w największym biurze rachunkowym w Gnieźnie. U nas zdobędziesz cenne doświadczenie z zakresu obsługi księgowej i będziesz pracować w zespole ekspertów, od których będziesz mógł czerpać wiedzę pełnymi garściami. Naszym pracownikom biura rachunkowego zapewniamy dynamiczny rozwój, oferując możliwość rozwinięcia swoich umiejętności z zakresu kadr i płac oraz obsługi księgowej wśród zespołu ekspertów. 

 

Wypełnij formularz i zacznij pracę w naszym biurze!

  1. 1. Dane personalne:
    • Imię i Nazwisko
    • Rok urodzenia
    • Nr telefonu
    • E-mail
    • Miejscowość
    • Zdjęcie
      Przeglądaj pliki
      Lista dodanych plików
  2. 2. Wykształcenie do wyboru:
  3. 3. Ostatnia ukończona szkoła.
  4. 4. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  5. 5. Podsumowanie zawodowe Napisz kilka słów o sobie
  6. 6. Umiejętności dodatkowe
    • Obsługa pakietu Office
    • Obsługa programu Insert GT
    • Znajomość języków obcych – angielski/niemiecki/francuski
    • Umiejętność pracy w grupie
    • Otwartość na zmiany
    • Organizacja pracy
    • Umiejętność działania pod presją czasu
    • Umiejętność samokształcenia
  7. 7. Umiejętności zgodne z matrycą kompetencji Wypełnij zgodnie z działem, którym jesteś zainteresowany
    Dział księgowości
    • Umiejętność sporządzania sprawozdań finansowych.
    • Znajomość budowy planu kont oraz umiejętność dostosowania go do potrzeb jednostki.
    • Umiejętność rozliczania inwentaryzacji aktywów firmy.
    • Umiejętność przygotowania raportów na potrzeby zarządu, banków, instytucji zewnętrznych.
    • Umiejętność prowadzenia rozliczeń międzyokresowych kosztów.
    • Umiejętność prowadzenia rachunkowości w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.
    • Umiejętność prowadzenia ewidencji uproszczonej w formie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku od przychodów ewidencjonowanych.
    • Umiejętność prowadzenia księgi handlowej.
    • Umiejętność prowadzenia ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, inwestycji w obcych środkach trwałych, księgowanie amortyzacji.
    • Umiejętność kontrolowania i uzgadniania kont księgowych.
    • Umiejętność uzgadniania sald należności, zobowiązań oraz kont rozliczeniowych.
    • Umiejętność księgowania transakcji dotyczących importu, eksportu, WNT, WDT, importu usług.
    • Umiejętność prowadzenia, bilansowo i podatkowo rozliczeń w walucie obcej (rozrachunki, środki pieniężne), stosowanie właściwego kursu waluty, rozliczanie różnic kursowych.
    • Umiejętność księgowania wyciągów bankowych/raportów kasowych dla rachunkowości prowadzonej w postaci ksiąg handlowych.
    • Umiejętność prowadzenia rozliczeń w walucie obcej – stosowanie właściwego kursu waluty, rozliczanie różnic kursowych (KPIR).
    • Umiejętność rozliczania kosztów użytkowania samochodów w firmie.
    • Umiejętność księgowania rozliczeń z pracownikami (lista płac, zaliczki, delegacje).
    • Umiejętność księgowania zwrotnych i bezzwrotnych dofinansowań zewnętrznych (dotacje, pożyczki, kredyty).
    Dział kadr
    • Umiejętność tworzenia dokumentów kadrowych związanych ze stosunkiem pracy zgodnie z przepisami kodeksu pracy oraz zgodnie z wytycznymi Pracodawcy (umowa o pracę, aneksy do umów o pracę, umowa o zakazie konkurencji, rozwiązanie umowy o pracę, świadectwo pracy itp.).
    • Umiejętność prowadzenia pracowniczych teczek osobowych, a w tym umiejętność sklasyfikowania dokumentów do części A, B, C, D zgodnie z przepisami.
    • Umiejętność odczytywania danych zawartych w kartach ewidencji czasu pracowników, a w tym umiejętność identyfikacji nadgodzin dobowych, i średniotygodniowych, identyfikacja godzin nocnych oraz umiejętność kalkulacji tych dodatków.
    • Umiejętność ustalenia podstawy wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego (opiekuńczego, macierzyńskiego itp.), a w tym: umiejętność określenia okresu zatrudnienia do ustalenia podstawy wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego, umiejętność określania składników wynagrodzeń, które stanowią podstawę wynagrodzenia chorobowego/zasiłku chorobowego, umiejętność prawidłowego przygotowywania dokumentów do ZUS celem rozliczenia okresów zasiłkowych.
    • Umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w aplikacji PŁATNIK.
    • Umiejętność pracy na platformie ZUS PUE.
    • Umiejętność sporządzania sprawozdań GUS dotyczących obszaru kadrowo-płacowego.
    • Umiejętność sporządzania wniosków o wypłatę refundacji wynagrodzeń młodocianych pracowników.
    • Umiejętność sporządzania refundacji pracowników pozyskanych z Urzędu Pracy.
    • PFRON - umiejętność sporządzania miesięcznych sprawozdań - kalkulacja wysokości obowiązkowej wpłaty na PFRON dla firm o poziomie zatrudnienia od 25 etatów.
    • PFRON - umiejętność rozliczania dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników niepełnosprawnych.
    • Umiejętność wyznaczania pracowników/zleceniobiorców posiadających prawo do przystąpienia do PPK.
    • Umiejętność klasyfikowania pracowników zapisywanych automatycznie do PPK, a na zapisywanych na wniosek.
    • Umiejętność sporządzania dokumentacji zgłoszeniowej do Instytucji Finansowej PPK (przystąpienia, wznowienia, rezygnacje itp.).
    • Umiejętność sporządzania dokumentacji rozliczeniowej (naliczenia składki) i wyeksportowanie jej do Instytucji Finansowej PPK.
  8. 8. Klauzula Rodo:
  9. 9. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy Biuro rachunkowe Profit
Skontaktuj się z nami
telefon 614 243 647
Jesteśmy dostępni od pn.-pt.
W godzinach od 7:00 do 15:00